Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Jesteś tutaj > Strona główna > Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Co zrobić, żeby się zarejestrować?
Wystarczy kliknąć w „Zarejestruj się” na stronie www.doktorwolt.pl, znajdujący się w prawym górnym rogu, wypełnić formularz rejestracji i zapoznać się z polityka prywatności sklepu. Następnie trzeba kliknąć przycisk „Zarejestruj się” i gotowe.


Co daje mi rejestracja?
Rejestracja powoduje utworzenie konta w naszym sklepie. Pozwala ona na wgląd do historii zamówień. Dzięki rejestracji, masz możliwość wysłania e-maila bezpośrednio ze strony sklepu.
W jaki sposób dokonać zamówienia?

Jeżeli wybrałeś już interesujący Cię produkt, wystarczy kliknąć ikonkę:

Pojawi się informacja, iż dany produkt został pomyślnie dodany do koszyka.


Dodałem jeden produkt do swojego koszyka, chce dodać kolejny. Co zrobić?
Wystarczy, że wrócisz na stronę główną bądź przejdziesz do kategorii produktów, które Cię interesują. Aby dodać kolejny produkt do koszyka postępujesz dokładnie tak samo jak w przypadku pierwszego dodanego przez Ciebie produktu.
Wstępnie zamówiłem 10 produktów, nie pamiętam, które to były. Jak sprawdzić, które produkty zostały zamówione?
Wystarczy przejść do Twojego koszyka (przycisk znajduje się w prawym górnym rogu), klikając „Sprawdź zawartość koszyka”. Wówczas wyśwetli się lista produktów, które zostały przez Ciebie dodane.
Chce kupić 3 sztuki takiego samego produktu? Jak to zrobić?
Możesz to zrobić na dwa sposoby.
1. W karcie produktu – bezpośrednio przed ikonką: ,jest miejsce, w którym możesz zmienić liczbę produktów. Automatycznie wpisana jest tam 1 sztuka.
2. Możesz to zrobić bezpośrednio w Twoim koszyku zakupów. W kolumnie „Ilość” wpisz interesującą Cię liczbę sztuk danego produktu, a następnie kliknij przycisk „Przelicz”, wówczas system automatycznie policzy łączny koszt produktów..
Co zrobić, gdy chce usunąć produkt z koszyka?
Należy przejść do Twojego koszyka. Przy każdym produkcie w ostatniej kolumnie istnieje możliwość usunięcia wybranego produktu.
Czy będę na bieżąco informowany o stanie mojego zamówienia?

Tak. Wiadomość e-mail potwierdzająca przyjęcie zamówienia wysyłana jest bezpośrednio po dokonaniu zakupu. Dodatkowo otrzymasz informację drogą mailową, że towar został przekazany firmie wysyłkowej.

W jaki sposób mogę dokonać zapłaty?
Można wybrać z następujących form płatności:

płatność za pobraniem – zapłata kurierowi w chwili dostarczenia przesyłki

przedpłata przelewem – za pomocą szybkich płatności.pl (PayU.pl)

płatność kartą kredytową, za pomocą systemu płatności.pl (PayU.pl)

Można tez zapłacić gotówką przy odbiorze.

W jaki sposób mogę zapłacić kartą kredytową?

Jeżeli dodałeś już wszystkie produkty, które chcesz zamówić przejdź do swojego koszyka (jego ikonka znajduję się po prawej stronie w górnej części strony).

Wystarczy, ze wybierzesz opcję dostawy, która Ci najbardziej odpowiada, a następnie wybierzesz formę zapłaty: płatności.pl.

Kliknij przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”. Powinien wyświetlić się formularz, który należy wypełnić informacjami potrzebnymi do wysłania zamówionych produktów (adres dostawy, telefon, adres e-mail). Po ich wypełnieniu i zapoznaniu się z regulaminem sklepu, kliknij przycisk: "Zamawiam z obowiązkiem zapłaty". Po poprawnym wykonaniu tej czynności, otworzy się strona z podziękowaniem za zamówienie. Aby przejść do strony z płatnościami należy kliknąć przycisk "Przejdź do serwisu transakcyjnego płatności.pl", który znajduje się na tej samej stronie. W ten sposób przejdziesz do strony platnosci.pl. Tutaj należy wybrać rodzaj karty: Visa bądź Master Card, a następowanie postępować według wskazówek.

Jaki jest koszt dostawy?

Przesyłka kurierska - przedpłata   16zł

Przesyłka kurierska - pobranie      20zł

W przypadku zamówień powyżej 500 zł, zamówienie wysyłamy za darmo.

W jaki sposób obliczane są koszty dostawy dla kilku produktów?

Niezależnie od ilości zamówionych produktów, za wysyłkę płacisz tylko raz.

Jaki jest czas dostawy zamówionych przeze mnie produktów?

    Zamówienia, które zostały dokonane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do godziny 12-stej, są wysyłane tego samego dnia. Wówczas kurier powinien pojawić się u Państwa dnia następnego.

    W przypadku zamówień dokonanych w dni robocze po godzinie 12-stej, zamówienie jest wysyłane w następnym dniu roboczym. W ciągu 24 h od odebrania paczki przez kuriera, przesyłka zostanie dostarczona pod wskazany adres.

    Zamówienia, które zostały dokonane w piątek po godzinie 12-stej, sobotę i niedzielę oraz w święta są wysyłane w pierwszym dzień roboczym po dniach wolnych od pracy.

Czy towar może zostać wysłany pod dowolny adres?

    Tak – wystarczy podać ten adres podczas procesu składania zamówienia.

Twój koszyk

Brak produktów w koszyku

Logowanie